הדפסת מדבקות לתעשייה – כיצד זה עובד?

0
1332
הדפסת מדבקות לתעשייה – כיצד זה עובד?
מקור labels.co.il

אחד השירותים המוכרים והנפוצים ביותר בתעשיית הייצור כיום היא הדפסת מדבקות. מדבקות אלו מדביקים על מוצרים שונים כחלק מתהליך הייצור ולפני מכירתם לצרכן. ישנם עסקים רבים הזקוקים למדבקות ובדרך כלל אלה מודבקות בצורה של גליל כדי לאפשר אחסון ושימוש בכמות גדולה של מדבקות במעט שטח אחסון. מדבקות אלו מדביקים על בקבוקי זכוכית, פחיות, מוצרים שונים, קופסאות מזון ועוד. אלה מציגות בדרך כלל תווית מסוימת, אזהרה מסוימת לצרכן, מבצע מיוחד או את המרכיבים של המוצר. כך למשל על כל בקבוק יין תוכלו למצוא בחלקו הקדמי מדבקה עם עיצוב לוגו המותג, שם היין ובאיזה שנה נוצר ובחלקו האחורי תוכלו למצוא את המרכיבים והמפרט מבחינת קלוריות, סוכרים ועוד. תוויות איכות הנו מפעל איכותי ומוביל בתחום הדפסת המדבקות ומספק שירותיו למגוון מותגים מובילים בתחום התעשייה והמסחר בישראל. הנה חלק משירותי המפעל.

תהליך הדפסת מדבקות בגלילים:

הדפסת מדבקות בגלילים מאפשרת נוחות מרבית, חיסכון כלכלית וחסכון בשטח אחסון לחברות הזקוקות למדבקות אלו. בדרך כלל מדבקות בגלילים מיוצרים עבור חברות ייצור שונות, מפעלים, חברות המפתחות מוצרים שונים, עסקים בתחום המזון ועוד. המדבקות איכותיות מאוד, נוחות לשימוש והדבקה, ממהרות את תהליך הייצור ומאפשרות לסמן מוצרים שונים באמצעות וויות או דברים אחרים.

הדפסת מדבקות לבקבוקים:

שירות נפוץ נוסף יהיה הדפסת מדבקות לבקבוקים. כפי שהזכרנו קודם לכן: על בקבוקים רבים, החל מבקבוק שתייה מפלסטיק, דרך בקבוקי אלכוהול ויינות ועד בקבוקים ממוצרים שונים כמו חומרי ניקוי למשל – עושים שימוש במדבקות כדי לסמן מוצרים. אלה יכולים להיות מדבקות קוד, מדבקות סימון כמו למשל "מוצר עם סוכר גבוה" ועד למדבקות ממותגות שבהן מופיע לוגו העסק, השם שלו, שם המוצר ועוד. ישנן גם את המדבקות המופיעות מאחורי המוצר ומכילות את המרכיבים השונים בו. את הפרטים הללו לא מטמיעים על הזכוכית אלא באמצעות מדבקה. על המדבקת להיות חזקה, איכותית. כזו שלא תתקלף במהירות וישנן מדבקות שאף מחזיקות בתנאי לחות או רטיבות.

מדבקות ממותגות:

מדבקות ממותגות הן מדבקות הכוללות את לוגו העסק, שם המותג, שנת וותק ועוד. מדבקות אלו בדרך כלל אינן כוללות פרטים רבים והיא בעיקר מאפשרת למתג את בית העסק ולהציג את המסר העיקרי שלו, השם שלו והלוגו – לכן הן נקראות מדבקות ממותגות. תוויות איכות הנו מפעל לפיתוח והדפסת מדבקות מסוגים שונים ויכול לייצר עבורכם גם מדבקות ממותגות, מדבקות לבקבוקים, מדבקות סיפרון, מדבקות בגלילים, מדבקות PVC, מדבקות לרכב ועוד. צרו קשר באתר או בטלפון 054-3003469 לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here