יועץ לכלכלת המשפחה – תכנון ארוך טווח של יעדי המשפחה

0
955
יועץ לכלכלת המשפחה – תכנון ארוך טווח של יעדי המשפחה

יוקר המחיה בישראל נמצא בעלייה מתמדת ומשפחות רבות מוצאות עצמן כורעות תחת העומס. אורח החיים שלנו דורש לעתים קרובות הוצאות כבדות וחשוב לנו לשמור על רמת החיים לה התרגלנו. ככל שהשכר נשחק, המשימה הזו נעשית מורכבת יותר. לעתים, כדי לקבל מעט אוויר לנשימה, כל מה שנדרש הוא ייעוד מחדש של המשאבים שלנו וסדר עדיפויות נכון. איש המקצוע הנכון, בעל ההכשרה והניסיון בתחום, יוכל לסייע לך בניהול תקציב משפחתי ולפתוח הזדמנויות חדשות בחייך. אביתר זכאי הוא בעל ניסיון רב שנים בליווי משפחות בדרך אל התכנון הכלכלי הנכון. 

צרכיה של המשפחה הם רבים ומורכבים. מהצרכים הבסיסיים ביותר כמו מגורים, תשתיות, ביגוד ומזון ועד לחינוך, פנאי, ובידור – כל אחד מבני המשפחה שלנו זקוק לפתרונות שונים. המורכבות הזו באה לידי מדי חודש בחשבון הבנק שלנו. לעתים קרובות מדי, נראה כאילו ניהול כלכלת המשפחה הוא כמו שמיכה קצרה מדי שאינה מצליחה לכסות את כל גופנו בימי החורף הקרים. הפתרון בשני המקרים הוא זהה – נוכל או לכווץ את הגוף, או להגדיל את השמיכה. כלומר, נדרש מאיתנו למצוא אפיקים חדשים שיגדילו את ההכנסות או ללמוד כיצד לצמצם את ההוצאות, או לכל הפחות לקבוע סדר עדיפויות חדש. לא תמיד פשוט לקבל את ההחלטות הללו לבד. בחשיבה משותפת עם יועץ לכלכלת המשפחה, לצד התאמה לצרכים, יהיה באפשרותך ללמוד כיצד להגשים את כל החלומות שמשפחתך ראויה להם. 

יחד נבנה תוכנית שתניע אותך ממשבר לשפע

כשלצידך עומד מומחה פיננסים בעל ניסיון רב בניהול תיקי השקעות ותור יועץ משכנתאות בצפון ובעל השכלה נרחבת בתחום הכלכלה והפיננסים, עומדים לרשותך כלים עוצמתיים ומשמעותיים שעשויים לעשות את השינוי המהותי שחיכית לו. כשהמספרים מופיעים לנו מול העיניים בצורה מסודרת ושיטתית, לא ניתן עוד להתעלם מהמציאות וקל בהרבה לערוך את סדר העדיפויות הראוי שיניע אותך מהתנהלות הישרדותית מחודש לחודש לכינון אסטרטגיה ארוכת טווח שמוכוונת להגשמת יעדים.

הפתרון האידיאלי למימוש היעדים החשובים לך

ניהול תקציב משפחתי אינו משימה פשוטה. בדיוק כפי שאיננו מתקנים את הרכב או טוחנים את הקמח שלנו בעצמנו, כך גם כלכלת המשפחה זקוקה ליד המקצועית המכוונת שתאפשר לך לקבל בחירות מושכלות. אשמח ללוות אותך ואת משפחתך בדרך לשגשוג, יציבות וביטחון כלכלי. לפרטים נוספים אודות התהליך החדש בחייך ולתיאום פגישת היכרות וייעוץ ראשוני, ניתן לפנות בטלפון 054-4277987 עוד היום ולעשות את הצעד הראשון בדרך לחייך החדשים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here