מתי לוקחים הלוואה לעסק? כשצריך או כשחייב?

0
1030
מתי לוקחים הלוואה לעסק? כשצריך או כשחייב?

האם ידעתם ש95% מבעלי העסקים סוגרים את העסק בתוך 5 שנים מרגע הקמתו? יכולות להיות לכך סיבות רבות אולם לרוב הסיבה תהיה סיבה פיננסית. לעסק אין את סכומי הכסף הנדרשים להמשיך לפעול, לשלם משכורות, שכירות ויתר ההתחייבויות השוטפות של העסק. הגעה למצב כזה, בכל עסק ובכל תחום, היא לרוב בשל חוסר השכלה פיננסית של בעלי העסק ושל האנשים המנהלים אותו ומניעים את הזרועות השונות בעסק. בעל העסק יכול להיות אדם חכם מאוד, מוכשר מאוד במקצועו, אולם ללא השכלה פיננסית שבה לומדים כיצד להתנהל מבחינה כלכלית גם ברמה האישית וגם ברמה העסקית, הכרת המושגים מהעולם הפיננסי והתנהלות פיננסית נכונה בעסק חדש/קיים – העתיד של העסק נדון לכישלון. אנו בחברת אור לעתיד נלווה אתכם מתהליך הקמת העסק, דרך הכנת תוכנית אסטרטגית לעסק ועד ליווי בגיוס אשראי לעסק.

החשיבות של ייעוץ כלכלי לעסקים:

בשל הליקויים בהשכלה פיננסית בתחילת הדרך או במהלך הדרך אם הצלחתם לשרוד את השנים הראשונות חשוב מאוד להשקיע ברכישת השכלה פיננסית ו/או הצמדה של יועץ כלכלי מוסמך לעסק. ייעוץ כלכלי לעסקים יכול להיות ההבדל בין עסק רווחי ועסק כושל. הוא יסייע לכם לגלות אילו מחלקות, עובדים או משאבים בעסק אינם רווחיים עבורכם, כיצד תוכלו לייעל את ההכנסות וההוצאות בעסק, למקסם רווחים ולהגדיל הכנסות בעסק בצורה חכמה. 

גיוס אשראי לעסקים – מתי צריך ומתי לוקחים?

ניהול עסק מצריך כסף. הכסף הוא הדלק של העסק וככל שיהיה לכם גיבוי כלכלי גדול יותר כך העסק יוכל לשרוד לאורך זמן רב יותר. לאורך הזמן תרצו לשנות את ההגדרה של "עסק שורד" ולהפוך אותה גם ל"עסק רווחי" וכך למעשה לחיות חיים של שפע, רווח והצלחה עסקית ופיננסית תוך שאתם ממשיכים להגדיל את העסק ושואפים להגשמת המטרות החדשות שלכם. גיוס אשראי לעסקים הוא שירות שכי במיוחד בשוק העסקים שכן לא פעם עסקים יזדקקו לכסף לצורך הקמה או תפעול שוטף את העסק. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה בתחום הייעוץ הפיננסי והעסקי לפני שאתם נוטלים הלוואה שתכניס אתכם להוצאות נוספות וכן באילו מקרים כדאי יהיה באמת לקחת הלוואה.

גיוס הלוואה לעסק חדש – האם זה כדאי?

אור לעתיד מספקת לכם מגוון פתרונות ייעוץ ופתרונות פיננסיים לעסק. בין היתר גם גיוס הלוואה לעסק חדש שכן מרבית היזמים המעוניינים להקים את העסק שלהם – אין ברשותם את כל הסכום הנדרש לתפעל את העסק בשנה-שנתיים הראשונות ללא חשש, לקנות ציוד, להשכיר מקום וכו'. לשם כך מגייסים הלוואה לעסק חדש אולם גם את זה צריך לעשות בחכמה, להגביל את עצמכם להוצאה חודשית מסוימת ולבצע את הכול בצורה חכמה ומושכלת. לייעוץ והכוונה או גיוס אשראי לעסק צרו קשר באתר או בטלפון 054-9544774 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here