סלופארק מתרחבת לחניוני בתי חולים נוספים

0
1200
מנכל סלופארק גיא סלוק, קרדיט צילום: תום חוליגנוב

ברזילי אשקלון, סורוקה באר שבע, מאיר כפר סבא וקפלן שברחובות מצטרפים למיטב בתי החולים בארץ המאפשרים תשלום על חנייה ללא צורך במגע במכונות התשלום.

ברקע משבר הקורונה אפליקציית סלופארק משתדרגת וממשיכה להרחיב את היקף פעילותה ומאפשרת כעת תשלום חניה בחניוני בתי חולים נוספים בארץ, ללא צורך בכרטיסי חניה וללא מגע.
כיום בתי החולים בהם תוכלו לשלם מבלי לצאת ולחפש את מכונת התשלום הם- הדסה עין כרם, הדסה הר הצופים, שערי צדק, אסותא רמת החייל ושיבא תל השומר.
כעת מודיעה סלופארק על כניסה לבתי חולים נוספים ומעתה יוכלו מנויי סלופארק המגיעים גם לחניון בית החולים ברזילי אשקלון, סורוקה באר שבע, מאיר כפר סבא וקפלן שברחובות לשלם על החניה ללא מעבר בעמדת התשלום, אלא באמצעות שימוש באפליקצייה.
כדי לצמצם את הסיכון בזמן הקורונה, האפליקציה מאפשרת ללקוחות סלופארק הנכנסים לחניונים הנ"ל –לאשר את תשלום החניה בחניון ישירות מהאפליקציה שנמצאת בטלפון שלכם, ללא מגע במכונות התשלום תוך שמירה על הגיינה. כמו כן, תאפשר לקבל נתונים על החניות בחניונים.
גיא סלוק, מנכ"ל סלופארק: תחילת העבודה עם חניוני בתי חולים נוספים בארץ מתיישרת בקו אחד עם תקופת הקורונה, שהביאה להגברת המודעות בנושא שמירה על היגיינה והימנעות ממגע במקומות ציבוריים.

נמשיך לעבוד על שיתופי פעולה נוספים עם שאר חניוני בתי החולים בארץ על מנת לדלג על הצורך לעבור במכונות התשלום בחניון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here