רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, בוחנת מהלכים אסטרטגיים להצמחת הרשת ולכניסה לשווקים חדשים

0
1554
רשת מחסני השוק- סניף האורגים צילום יחצ- מחסני השוק

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, בוחנת מהלכים אסטרטגיים להצמחת הרשת ולכניסה לשווקים חדשים.

כחברה גדולה וצומחת המעסיקה אלפי עובדים, בוחנת הרשת את צעדיה האסטרטגיים ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח ובחיפוש מנועי צמיחה לרשת בין אם השקעה בפיתוח ובהטמעת טכנולוגיות חדישות ביותר בסניפים,  השקעה בשיפוץ סניפי קו-אופ קיימים, חיזוקה של חנות האונליין ועוד. לצד זאת, נבחנים צעדים נוספים לבידול הרשת ולהצעדתה קדימה.

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, מונה 63 סניפים בפריסה ארצית. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

כרשת אשר הציגה צמיחה משמעותית שהכפילה את עצמה בשנים האחרונות, כל האפשרויות פתוחות כך שכל מהלך יגובה בבדיקות יסודיות ושקולות  על מנת לשמור על יציבותה ואיתנותה של החברה.

שלום ושאול נעמן- מבעלי רשת מחסני השוק צילום סיון פרג

אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 63 סניפים מצפת ועד אילת.

הרשת מנוהלת על ידי משפחת נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות הכוללות קצבית פרימיום, מעסיקה קצבים מקצועיים בעלי ותק רב ומשווקת מוצרים ייחודים לרשת, תוך הקפדה על ניקיון, שירות, איכות וטריות. בנוסף מפעילה מעדניה, כאשר הקו המנחה הוא דגש על טריות ואיכות המהווים נר לרגלי החברה.

הרשת מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפיה כוללים קופות עצמאיות מתקדמות. הנהלת הרשת פועלת רבות על מנת להעניק חווית קניה ודגש על שירות מקצועי ואדיב, לצד מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.

בסניפים אחדים מפעילה הרשת את המטבח של ג'ולי- שירותי קייטרינג ואוכל מוכן הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים.

הרשת היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל מחסני השוק באר-שבע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here