האם קיים פינוי דירה בחינם?

0
1371
קרדיט | שי פינוי דירה

אם מישהו דיבר אתכם על פינוי דירה בחינם יתכן שמייד פרצתם בצחוק. מה יש חינם בעולם הזה? על הכול צריך לשלם ואף אחד לא נותן שום דבר חינם. פינוי דירה דורש זמן, סבלים, רכבים ואולי אפילו מנוף. למה שמישהו ייתן לכם את השירות של פינוי תכולת דירה ופינוי רהיטים בחינם בשעה שברור שזה עולה לו כסף?

ברמת העיקרון אתם צודקים. שום דבר הוא לא באמת חינם ולכן זה לא מפתיע שאתם מטילים ספק בכך שאפשר למצוא שירות פינוי דירה בחינם. אם מישהו עושה משהו בחינם אז כנראה שיש לו איזה אינטרס. אך אינטרס זו לא מילה רעה, בטח לא כאשר האינטרסים עובדים לטובתכם. פינוי דירה בחינם הוא דבר אפשרי ומייד נסביר לכם למה.

בפינוי דירה בחינם ישנם שני אינטרסים אשר נפגשים יחדיו – האינטרס שלכם הוא להיפטר מכל הריהוט והחפצים המיותרים, מבלי להיגרר להוצאות הכרוכות בפינוי רהיטים. מהצד השני ישנן חברות לפינוי דירות בתל אביב אשר שמחות לקבל את מה שאתם לא צריכים. חברות אלו אוספות רכוש מדירות רבות. הם מחזיקות במחסנים וכוח אדם והן יכולות למיין את כל הדברים ולמצוא להם שימוש. אולי לכם זה לא משתלם להתעסק בזה, אך הם מצליחים להפיק מכך סכומי כסף קטנים. ועכשיו שהבנתם מה האינטרס של חברות אלו תוכלו להבין מדוע הן מוכנות להציע לכם את פינוי הדירה ופינוי הרהיטים ללא תשלום. כל אחד נהנה מעסקה שכזו.

פינוי דירות מוזנחות

בואו נשים בצד את העלויות של פינוי תכולת דירה ונדבר על מה שאתם מתכננים לעשות עם הדירה. אם יש לכם דירה מוזנחת, כמו למשל דירה שקיבלתם בירושה ולא נעשה בה שימוש מלבד לאחסן בה כמויות של אשפה וריהוט שאתם כבר לא צריכים, משל הייתם אגרנים כפייתים, וחבל שהיא תעמוד ללא שימוש. עליכם לעשות את השיקולים שלכם. אולי תרצו למכור אותה או אולי תרצו לעשות איתה משהו אחר. אפילו אם אינכם בטוחים מה אתם רוצים לעשות עם הדירה, בינתיים כדאי לכם להשכיר אותה על מנת להפיק ממנה קצת הכנסה. באמת חבל שהדירה תעמוד סתם מוזנחת. כך הנזקים רק הולכים ומחמירים.

אך בטרם משכירים או מוכרים את הדירה צריך למצוא פתרון לתכולת הדירה. גם אם החפצים מוזנחים מידי ואף אחד אינו מעוניין לרכוש אותם ולהעניק לכם פינוי דירות בחינם, עדיין כדאי לכם להשקיע מעט ולפנות לחברה של פינוי תכולת דירות. כל ההזנחה מביאה איתה ג‘וקים, עכברים ושאר מזיקים. הדירה הופכת למפגע תברואתי  ונגרם נזק של ממש לדירה. לעומת זאת אם קצת השקעה בפינוי דירות תוכלו להתחיל לשקם את הדירה.

חברת לפינוי דירות נפטרים תיקח משם את כל הג‘אנק שהצטבר ותאפשר לכם לעשות שימוש בדירה. לאחר שהם יסיימו את העבודה תוכלו לעשות ניקיון, כמה נגיעות של צבע ולהשכיר אותה לדיירים. אם המצב לא כך כל גרוע יתכן שתוכלו להשאיר ריהוט בסיסי לטובתם של משכירי הדירות. העיקר שתנצלו את הדירה ותעצרו את ההזנחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here