הסוגים השונים של מערכות מיזוג אוויר

0
596
מערכת מיזוג vrf

מזגנים מגיעים בצורות וגדלים רבים, כולם עם היתרונות והחסרונות הייחודיים להם. אם אתם מחפשים לקנות מזגן, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, צאו קשר עם חברת כוכב הקור, אשר ישמחו לייעץ ולעבור איתכם על סוגי המזגנים העיקריים ולכסות את נקודות המפתח של כל אחד מהם כדי להבהיר מעט את הדברים. מערכות המיזוג הנפוצות ביותר כוללות התקנת מזגן עילי, מזגנים ניידים, מערכות מפוצלות, מזגן מיני מרכזי ומזגנים עם תעלות, כאשר לכל אחד מהם את היתרונות שלו. בעזרת הכוונה וייעוץ מקצועי תוכלו לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבורכם.

מזגן מיני מרכזי כולל התקנה- עסקה משתלמת במיוחד

מערכות נטולות צינור אלו נפוצות למדי בבתים מודרניים. הם נקראים מזגן מיני מרכזי מכיוון שהם מורכבים משתי יחידות, אחת שנשמרה בתוך הבית שלך ואחת בחוץ. ניתן להשתמש בהם כדי לקרר או לחמם אזורים בודדים, או להתקין מערכות מרובות אזורים. לאלה יש מדחס אחד בחוץ, עם מספר יחידות פנימיות המנתבות את האוויר בחלקים שונים של הבית שלכם. היחידות הפנימיות נוטות להיות מותקנות גבוה על הקירות שלכם, לכן חשוב לקחת אותן בחשבון בעת ​​תכנון העיצוב של החלל. מערכות מיזוג מיני מרכזי נוטות להיות קטנות יותר ממערכות תעלות ומחוברות באמצעות צנרת. למרות זאת, היחידות הפנימיות עדיין גלויות יותר מאשר פתחי האוורור של מערכות ללא צינורות. כדי להפיק את המיטב מהמערכת, ודאו שאתם מקבלים מזגן מיני מרכזי כולל התקנה על ידי איש מקצוע. הרי רק המתקינים המוסמכים של חברת כוכב הקור יבצעו עבורכם את עבודת ההתקנה האיכותית ביותר.

תפעול מערכת מיזוג VRF

מערכות מיזוג VRF הן מערכות מיזוג לא מסורתיות, בהשוואה למערכות צינורות קונבנציונליות שמזרימות את האוויר ברחבי הבית. המונח VRF מציין את היכולת של המערכת לשנות ולשלוט בזרימת נוזל הקירור דרך סלילי מאייד מרובים כדי לספק בקרת טמפרטורה אינדיבידואלית באזורי נוחות מכאניים שונים. מערכות VRF מעבירות את החום או הקור מהחדר ישירות לסלילי האידוי הממוקמים בתוך החלל הממוזג. אמצעי העברת האוויר, במקרה זה, הוא הקירור, המספק חימום וקירור לאזורים שונים עם פחות אנרגיה בהשוואה לאוויר בחדר. מערכות VRF פועלות כמערכות מרובות מפוצלות, מחברות מספר יחידות פנימיות עם מכלול יחידת עיבוי חיצונית מרכזית אחת, ומספקות חימום וקירור בו-זמנית וויסות חום באזורים שונים בבית. כדי להבטיח התקנה ותפעול נכון של מערכות המיזוג השאירו פרטים באתר של חברת כוכב הקור, ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם כדי לענות על שאלות, ולתת מענה לכל בעיה בה נתקלתם עם מערכת המיזוג שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here