התקנת מערכות סולאריות לחימום מים וחיסכון בעלויות החשמל

0
1082
התקנת מערכות סולאריות לחימום מים וחיסכון בעלויות החשמל

כמעט בכל בית פרטי או בניין בישראל תוכלו לראות דוד שמש המותקן בגג הדירה/הבניין. דוד זה עושה שימוש בחשמל רגיל וגוף חימום המחמם את המים. העלות של חימום המים באמצעות הדוד החשמלי היא יקרה יחסית ולעתים רבות גם לא אסתטית, מצריכה עלייה לגג וטיפולים שונים לעתים קרובות כמו החלפת תרמוסטט או גוף חימום, ניקיון אבנית מתוך המיכל ועוד. מערכת סולארית אשר תהיה מחוברת לקולטי שמש איכותיים תקלוט את אנרגיית השמש הטבעית ותפיק ממנו חשמל ואנרגיה לצורך חימום המים. בדרך זו תוכלו ליהנות ממקסימום מים חמים במינימום חשמל, תוך התחשבות בכדור הארץ ושימוש באנרגיה ירוקה. ישי מערכות סולאריות תהיה החברה שתתקין לכם את המערכת ואף תבצע את התחזוקה השוטפת לאורך הזמן.

מערכות חימום מים באמצעות אנרגיה סולארית:

התקנת דודים רבים בבניין מגורים היא לא תמיד אפשרית במעלה הבניין ולעתים רבות גם לא נוחה עבור הדיירים ולא יעילה עבורם, בוודאי שלא חסכונית. התקנת מערכות חימום מים באמצעות אנרגיה סולארית יכולה לתרום גם לאסתטיקה של הבניין/הבית וגם להפקת אנרגיה בצורה חסכונית יותר מה שתחסוך גם בעלויות החשמל ובעלויות האחזקה השוטפות של הדיירים. 

התקנת קולטי שמש – דגשים חשובים:

  • התקנת קולטי שמש צריכה להתבצע בצורה מקצועית ובלתי מתפשרת אחרת הקולטים לא יעבדו כמו שצריך ולא יפיקו את מירב התועלת שהם יכולים להפיק. 
  • מכיוון שמדובר בקולטים שאמורים לשמש אתכם לשנים רבות קדימה כדאי לבצע פעולות תחזוקה מפעם לפעם. פעולות אלו כוללות בדיקות תקופתיות, שדרוג המערכת או הקולטים, ניקיון ובדיקת הקולטים. 
  • ישנם מגוון סוגי קולטים בגדלים ומחירים שונים. יש הצורך לבחון את צרכי הדיירים ולהתאים את המערכות לפי הכמות והצרכים שלהם. יותר קולטים יפיקו יותר אנרגיה ומים חמים לאורך זמן רב יותר אולם יעלו גם יותר בצריכת החשמל. 

תיקון מערכות סולאריות ותחזוקה שוטפת:

לאורך השנים תצטרכו לבצע מפעם לפעם בדיקה שוטפת ולהזמין אף שירותי תיקון מערכות סולאריות מקצועיים. שירותים אלו יכולים להיות מסופקים לכם על ידי חברת ישי מערכות סולאריות. ניתן לבצע את התקנת המערכות לפי הצרכים שלכם ואף לקבל חבילת שירותים נהדרת הכוללת תחזוקה שוטפת במחיר מיוחד ללקוחות החברה. כמו כן ניתן יהיה לבטל את הקולטים לוועדי בתים ומאפשרת להם להיות בראש שקט לגבי התקנת קולטים בגג הבניין עבור הדיירים. צרו קשר באתר או בטלפון 03-6760076 ונשמח לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here