טיפול באין אונות – ממה זה נגרם וכיצד ניתן לטפל בזה?

0
1057
טיפול באין אונות – ממה זה נגרם וכיצד ניתן לטפל בזה?
קרדיט unsplash

אין אונות היא תופעה שבה הגבר אינו מצליח להעמיד את הזקפה או שזו עומדת רק באופן חלקי. ישנם גם מקרים שבהם הזקפה עומדת ומתקשחת אך אינה מגיע למצב של אורגזמה. בעיות של אין-אונות נפוצות בכל הגילאים ובעיקר בגילאים בוגרים יותר. הקשיים להשגת הזקפה יכולים להיות רבים, בין אם מדובר בקשיים פיזיים, הורמונליים או נפשיים. לאחר אבחון המצב אצל אותו מטופל באופן פרטני ניתן להתאים את שיטת הטיפול הרצויה למצב. 

אבחון הבעיה באין אונות ואפשרויות הטיפול:

טיפול באין אונות מתחיל מאבחון הבעיה. הפין נעמד כתוצאה מאותו שהמוח משגר למערכת העצבים בפין של הגבר במהלך גירוי מיני. אותות אלו מזרימים דם לפין וגורמים להתקשחותו ולהתרחבותו. אחת הסיבות לאין אונות היא בעיה במערכת העצבים או בזרימת הדם בגוף מה שעשוי לפגוע גם בהשגת הזקפה. כמו כן דיכאון או חרדות כלשהן יכולות גם הן לפגום במתח המיני וכן אפילו מחסור בטסטוסטרון יכול לגרום לבעיות של אין אונות. 

מהן אפשרויות הטיפול?

בעיות זקפה ידועות ומוכרות בכל העולם. משום כך לאורך השנים פותחו אינספור כדורים, תרופות ושיטות טיפול שונות בנושא של אין אונות. ניתן לקבל כדורים המסייעים בהגברת ההורמון הגברי – טסטוסטרון. כמו כן ישנן גם תרופות וטיפולים שונים שיכולים לעזור בנושא, החל מטיפולים פיזיים ועד טיפולים פסיכולוגיים.

פגיעה בחיי המין והרצון לחזור למסלול:

אין אונות היא סיטואציה לא נעימה שעשויה לגרום לחוסר שביעות רצון בין בני הזוג, לתחושת חוסר ביטחון גם אצל הגבר וגם אצל האישה. מחשבות מתחילות לרוץ בראש ולעתים זה עשוי להוביל לריבים וויכוחים לא נעימים. בין אם מדובר בבעיה רפואית או פסיכולוגית בדרך כלל ניתן יהיה לטפל בה. שיפור חיי המין יחזירו לכם את התשוקה לזוגיות, לחיים ולביטחון האישי ולכן חשוב לטפל בנושא בהקדם. 

Geverarea הנה חברה המתמחה בטיפול בעיות זקפה ובעיות מיניות אצל הגבר. החברה מספקת את אחת השיטות הייחודיות והמיוחדות ביותר לאבחון וטיפול בבעיות אין אונות בקרב גברים. השיטה הוכיחה את עצמה מחקרית ומעשית לאורך עשרות שנים ונחשבת להרבה יותר מומלצת מכדורים כימיים שונים העשויים לגרום לתופעות לוואי, בעיות תפקוד שונות ואף מחלות שונות באיבר המין במקרים מסוימים. השיטה מתאימה לגברים בגילאים שונים ומספקת תוצאות מהירות עם אחוזי הצלחה כמעט מושלמים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון 055-5516164 ונשמח לעמוד לשירותכם, לבצע את האבחון המדויק ביותר ולספק לכם את הפתרון הטוב ביותר למצב שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here