כך חוקר פרטי יכול להציל את העסק או הארגון שלכם

0
1251
כך חוקר פרטי יכול להציל את העסק או הארגון שלכם
קרדיט: Freepik

בכל הנוגע לחקירות פרטיות בארצנו, נהוג לחשוב כי מדובר בתחום אשר מטרתו למצוא נעדרים, או לבדוק ולספק הוכחות כי אחד או אחת מבני הזוג מנהל רומן מחוץ לנישואים. אך אין הדבר מדויק. השכרת שירותים של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה יכול לייעל ולשפר את העסק והארגון שבבעלותכם. כיצד? על כל אילו נענה בכתבה הבאה.

חוקר פרטי הינו בעל מקצוע מבוקש בהרבה ממה שנהוג לחשוב. יש ביכולתו לייעל ולשפר את הארגון או העסק, וכן לסייע לעסק מבחינה כלכלית ופיננסית. קואנטין חקירות בע"מ, הינו משרד חקירות פרטיות מקצועי ומנוסה בעל וותק רב בתחום. יחד נדון בכתבה הבאה על דרכים בהם השכרת שירותיהם של חוקר פרטי יכולה לסייע לארגון או העסק.

 

הגנה מפני דליפת מידע סודי- חוקר פרטי יכול לסייע לחברות, ארגונים, ועסקים אשר סודיות המידע הינה הכרחית בעבורם. למה הכוונה? ישנם ארגונים וחברות רבות אשר העובדים חתומים על הסכם סודיות. הסיבה היא כי דליפת המידע לאוזניים אשר לא מיועדות לכך, עלולה לפגוע בהצלחת העסק והארגון. לדוגמא: חברת סטרטאפ אשר מפתחת מוצר חדש, כאשר באותה העת ישנה חברה מתחרה אשר מפתחת מוצר דומה. דליפת מידע והגעתו לחברה המתחרה עלולה לסכן מאוד את הצלחת המיזם והפרויקט אותו מנהלת חברת הסטרטאפ. במידה ומתגלים כי ישנם דליפות מידע סודי בארגון או חברה, השכרת שירותים של חוקר פרטי תסייע באיתור הגורם המדליף תוך מתן הוכחות מספקות. וזאת על מנת למנוע דליפות מידע נוספות.

איתור גניבות והלבות הון- לצערנו הרב בארגונים, עמותות, וחברות גדולות, ישנם מקרים רבים ומצערים של גניבת כספים והלבנת הון מצד העובדים בארגון (הסיפור של אתי אלון הוא הדוגמא המוכרת ביותר במקרים מסוג זה בארץ). השכרת שירותים של  משרד חקירות פרטי יסייע באיתור גניבות ועברות מסוג זה, וכן איתור אחר כספים ומוצרים יקרי ערך אשר נעלמו מהארגון.

שיחזור מידע ממחשבים – חוקר פרטי מקצועי ומנוסה יכול לשחזר מידע חיוני שנמחק (בשוגג או בכוונת תחילה) עבור עסקים, ארגונים וחברות, ממחשבים. מידע חיוני  מסוג זה יכול להימחק עקב מספר רב של גורמים (פריצות למחשב על ידי מתחרים, וירוסים ברשת המחשבי בארגון ועוד).

מחפשים חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

אם הינכם מחפשים אחר חוקר פרטי בחיפה מומלץ כי תכירו את קואנטין חקירות בע"מ. משרד חקירות זה הינו משרד מקצועי ויעיל מאוד, בעל ניסיון רב. לפרטים ומידע נוסף ניתן להתקשר למספר:

052-7074446

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here