לצמוח מתוך משבר

0
1394
לצמוח מתוך משבר
מקור pixabay

תקופת הקורונה הביאה לנו דברים טובים וכמובן שגם דברים פחות טובים. אבל עבור חלי מלכה מקיבוץ טללים, תקופת הקורונה גרמה לה לאזור אומץ ולנטרל את הפחדים הגדולים. עם הגל הראשון של הקורונה, בגיל 45 וכאם חד הורית לתאומות בנות 11, חלי מחליטה לעשות צעד משמעותי, לסגור את הקייטרינג, להתפטר מהעמותה שבה עבדה ולהתמקד אך ורק במה שמענייו אותה- תחום העיסוי הרפואי.

זהו סיפורה של חלי מלכה, בעלת קליניקה פרטית לעיסוי רפואי עם למעלה מ-14 שנות ניסיון בתחום. כל חייה ידעה חלי שהייעוד שלה הוא לטפל באנשים, ובשנת 2001 החלה את דרכה המקצועית כמטפלת. ההבנה שלמגע יש כוח, הובילה אותה ללמוד ולהתנסות בטיפולי מגע שונים. אט אט היא החלה לצבור ניסיון וידע, ועם הנסיעה שלה להודו במסגרתה חלי למדה ריפוי בצלילים ועיסוי עבור נשים הרות ותינוקות, נקלטה להיריון עם תאומות. עם חזרתה לארץ, גילתה חלי שהיא ובנותיה רגישות למוצרי חלב ודרך הניסיון האישי שלה וההתנסות בשיטות התזונות השונות, החליטה במקביל להקים עסק לקייטרינג צמחוני/ טבעוני מתוצרת מקומית. היא יצרה אינספור שיתופי פעולה על חקלאי הנגב ועודדה כלכלה מקומית כאישה יזמית וכתושבת מועצת רמת נגב המעורבת בקהילה.

לאחר שנים שבהן חלי תפקדה על אוטומט עם זה כעצמאית, אם חד הורית, מטפלת, מבשלת, ובין לבין עוסקת בעוד עבודות שונות שיגדילו את הכנסתה, הבינה חלי שאמנם היא מצליחה להיות בכל מקום בו זמנית, אבל היא לא באמת נוכחת. העבודות שעסקה בהן במקביל סיפקו לה יציבות כלכלית אך מנגד התישו אותה נפשית. ולכן, בתחילת הקורונה חלי החליטה לעשות צעד משמעותי, לקחת את הסיכון עם סגירת הקייטרינג וההתפטרות מעמותת גוונים בה עסקה, והחליטה להתמקד בתחום הרפואה המשלימה. כיום, היא מטפלת בקליניקה הפרטית שלה בטללים ועורכת סדנאות בריאות והבראה בתחום. חלי היום מבינה שההחלטה לעצור את מרוץ החיים דווקא בזמן שכל העולם עצר, הייתה מושכלת. לפעמים נראה שאנחנו מצליחים לתמרן בין המון תחומים כשבפועל דורכים במקום ולא באמת מצליחים לתת את תשומת הלב הנדרשת לכל תחום. ובזכות הליווי האישי של מאיץ רמת נגב הצליחה חלי להגיע להבנה הזו ולהתמקד בתחום שעושה לה טוב וכמובן להצליח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here