מה האפשרויות שלי לקבל הלוואות בדרכים לא קונבנציונליות

0
360
ייעוץ לחברות
קרדיט: canva

אני בעל עסק ורוצה לפתח אותו, האם אני יכול לקחת הלוואה לשם כך?

אין ספק כי אחד המעשים הפיננסיים או הכלכליים הכי גדולים שמישהו יעשה במהלך חייו הוא לקיחת משכנתא מהבנק או מחברת האשראי. בדרך כלל אין לאדם את הסכום המלא הדרוש לביצוע העסקה ולשם קח יזדקק לקחת משכנתא, כאשר הוא מביא הון עצמי ראשוני, שמהווה אחוז מסוים מסכום העסקה הכולל. משכנתא עסקית מאפשרת לבעלי עסקים מסוגים שונים לקבל הלוואה בתמורה לכך שישעבדו את הנכס, מה שמאפשרת להם להמשיך בתפעול העסק. ייתכן שבעל העסק זכאי למשכנתא עסקית גם אם יש לו כבר משכנתא בבנק, בגובה שיכול להגיע ל85 אחוז מימון משווי הנכס של בעל העסק. זה יכול לסייע במקרים שבעל העסק מעוניין לפתח אותו, לשפץ, לפרסם וכל פעולה אחרת שמטרתה להטיב עם העסק ולהגדיל את הרווחים.

אני רוצה לקבל הלוואה בתנאים יותר טובים מאשר מה שהבנק מציע לי, למי עוד אפשר לפנות?

מלבד הבנקים וחברות האשראי, ישנם גופים נוספים שיכולים לסייע לכם עם מתן הלוואות למטרות שונות ומשכנתא בפרט. רבים אינם יודעים זאת אך לעיתים ההלוואות עם התנאים הכי טובים יתקבלו דווקא בעקבות החסכון הפנסיוני שלכם. הלוואה כנגד קרן פנסיה נמצאת בעלייה מתחילת שנת 2020 במספר ההלוואות, באמצעותה מרוויחים החוסכים בשתי דרכים- קבלת הלוואה בריבית אטרקטיבית והנאה מהיכולת להמשיך להחזיק בחסכון שכולל הטבות מס ייחודיות שמעניקה המדינה.

מדוע גופים פיננסיים עשויים לא לתת לי הלוואה ומה לעשות בקשר לכך?

גופים פיננסיים שונים, בנקים ואחרים, רוצים בסופו של דבר לוודא שתחזיר להם את הכסף בתוספת הריבית, בתשלומים בזמן שנקבע. לכם כך הם יבדקו את נתוני האשראי שלכם, או בשפה המקצועית את הBDI. הלוואה לבעלי bdi שלילי יותר מסוכנת לבנקים, בגלל שהיא מראה שהם נותנים כסף לאנשים בלי נכסים כלכליים חזקים ועם היסטוריה פיננסית של החזר תשלומים לא טוב. כמובן שהבנק שעומד להיכנס איתכם לעסקה של החזרים על פני שנים רבות, רוצה לוודא שתעמדו בכך בהמשך הדרך. על מנת לקבל בכל זאת הלוואה ללא בדיקת נתוני אשראי וכדי לברר מה האפשרויות שלכם במצב שכזה, מומלץ לפנות לגורם מקצועי שיוכל לסייע. חברת ריסטרט ייעוץ אשראי קמה במטרה לתת מעטפת שלמה ללקוחותיה בתחום הפיננסי בליווי משפטי מלא ממשרד עורכי דין, באמצעות ניתוח מעמיק והבנת הצרכים של הלקוח. למידע נוסף 050-584-0719

שתף
מאמר קודםסרטון תדמית
מאמר הבאגילוף באבן

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here