מה חשוב לבחון כשמוצאים רהיטים במבצע?

0
1075
קרדיט: freepik

חנות רהיטים שפוצחת במבצע אטרקטיבי מושכת אליה מן הסתם עניין רב ולא מעט לקוחות פוטנציאליים. המחשבה על סלון חדש במחיר משתלם, על חדר שינה חדש בהנחה משמעותית או על פינת אוכל מעוצבת ולא יקרה מייצרת דחף עז לממש את ההזדמנות ולרכוש את הפריטים הנחוצים. יחד עם זאת חשוב לבחון בקפידה כל הצעה לפני הרכישה. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני. 

האם הפריטים מתאימים לכם באמת?

רהיטים מרשימים במחירים נמוכים הם כאמור הזדמנות שלא קל לעמוד בפניה. עבור מי שלמשל מבקש לקנות כורסאות מעוצבות מבצעים (לקראת חגים או בסוף עונה) הם דרך מעולה לממש את הרצון. מצד שני אם אותה כורסא שמוצעת במבצע לא באמת משתלבת באופן מושלם בסלון שלכם, התועלת ממנה לא תהיה גבוהה ובמידה מסוימת העיצוב של הסלון אפילו ייפגע בגלל היעדר ההרמוניה.

בהתאם, חשוב קודם כל לאפיין במדויק את הצרכים שלכם לגבי כל פריט – שולחן לסלון, מערכת ישיבה, פינת אוכל וכו' – ולבדוק רק מבצעים על רהיטים שעונים על כל הדרישות.

מהו מצבם של הפריטים המוזלים?

אחת הדרכים למצוא סלונים במבצע, פינות אוכל בהנחה ומיטות במחירים מוזלים היא לקנות פריטים מתצוגה. ברוב המקרים התוצאה תהיה רהיט אמנם משומש במידת מה ובוודאי לא חדש, אבל במצב תקין לחלוטין ובמקביל בעלות שתוכלו להרשות לעצמכם ואף תאפשר לכם לרכוש מספר רהיטים חדשים.

כשזה המצב, כדאי כמובן לקפוץ על המציאה. אם לעומת זאת אותו שולחן או אותה ספה הפכו בלויים לאחר התקופה שבה היו מוצגים לקהל הרחב, או שיש בהם פגמים בולטים – הקנייה כדאית רק אם מדובר על הנחה משמעותית מאוד. על-מנת לבחון את גובה ההנחה בפועל יש לחפש את הפריט במספר מקומות ולבדוק באילו מחירים הוא מוצע, בלי קשר למבצע הספציפי שמצאתם.

עד כמה החנות אמינה ואיכותית?

דגש חשוב נוסף לגבי ניצול מבצעים הוא המקום שבו אתם קונים את הרהיטים. חנות ותיקה שהמוניטין שלה הוא נכס יקר ערך תציע הנחות אמיתיות ובמקביל תוודא שהרהיטים הם גם איכותיים. ויטוריו דיוואני מתגאה, ובצדק, באמינות ללא פשרות ובניסיון של שנים רבות בייבוא רהיטים לארץ. הקטלוג של החברה כולל שידות, מזנונים, סלונים, שולחנות, מיטות וכן מזרונים זולים של מיטב היצרניות בעולם. ויטוריו דיוואני מקפידה גם על מתן שירות לבבי ומקצועי, כדי לעזור לכל מי שזקוק לעזרה בבחירה של הרהיטים האידיאליים עבורו. ליצירת קשר עם החברה, מוזמנים להתקשר לטל' 09-8910055 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here