מי צריך רואה חשבון בכלל והאם אני יכול נהל את חשבונות העסק שלי בעצמי?

0
1203
מי צריך רואה חשבון בכלל והאם אני יכול נהל את חשבונות העסק שלי בעצמי?

ניהול עסק כרוך בהרבה מאוד תפקידים שונים שבעל עסק קטן צריך לבצע בעצמו, החל מהעבודה המקצועית בשטח, דרך שיווק ופרסום העסק וגיוס לקוחות, מתן שירות ללקוחות, הנהלת חשבונות והתנהלות מול הרשויות, לעתים גם גיוס עובדים והכשרתם ועוד. ככל שהעסק גדל כך ניתנת לבעל העסק אפשרות להעסיק עובדים שירחיבו את המערכת העסקית ויאפשרו להפחית מהעול של בעל העסק ולאפשר לו להתמקד בפיתוח והגדלת העסק. תפקידים מסוימים כמו הנהלת חשבונות למשל כדאי להשאיר לרואה חשבון מקצועי כבר מתחילת הדרך כדי להימנע מכאב ראש ביורוקרטי והתעסקויות עם רשויות המס. משרד רואי החשבון יעקב שמאלוב הנו משרד מקצועי עם רואי חשבון בעלי ניסיון רב שנים בתחום הפועלים בתחום במשרה מלאה, מתעדכנים מדי יום בחידושים ובחוקה וכן מלווים את לקוחותיהם במסירות רבה. 

הליך של פתיחת עסק ובמה הוא כרוך:

הליך פתיחת עסק הוא הליך ביורוקרטי בעיקר והוא יצריך מכם כמה שעות של השקעה. תוכלו לנסוע לסניף המע"מ הקרוב לביתכם ולפתוח תיק עסוק פטור/עוסק מורשה או חברה בע"מ. כמובן שסוג התיק יהיה מושפע מצפי ההכנסות שלכם, התקציב שלכם וכד', שכן אם מדובר בעסק שמטרתו היא הכנסה של כמה אלפי שקלים בחודש מהצד עוסק פטור אמור להספיק וכי למעט מקצועות מסוימים המחויבים בהקמת עוסק מורשה, הכנסה זו תאפשר לכם לפתוח עוסק פטור ולחסוך בהוצאות הנהלת החשבונות ובהתעסקויות מול רשויות המיסים. במקרים אחרים תצטרכו להיעזר ברואה חשבון מקצועי לביצוע העבודה בצורה בטוחה ונכונה וכן גם בניהול הספרים בעסק. מלבד הקמת התיקים במע"מ אגב נציין שתצטרכו להקים את התיק שלכם גם במס הכנסה ובביטוח לאומי.

הוראות ניהול ספרים – מה זה אומר ומי עושה את זה?

לכל עסק יש הצורך בניהול ספרי העסק. מדובר בספרי הנהלת החשבונות של העסק אותם ינהל רואה החשבון שלכם אם תשכרו אחד כזה. אם אין לכם הכשרה מקצועית בתחום מומלץ לשכור איש מקצוע לביצוע עבודה זו כדי להימנע מקנסות או פסילת הספרים שלכם בהמשך. תוכלו לחתום לרואה החשבון שלכם על הוראות ניהול ספרים עבורכם ולתת לו ייפוי כוח לייצג אתכם מול הרשויות.

משרד רואי החשבון של יעקב שמאלוב מספקים שירותים של רואה חשבון במרכז לעסקים בכל סדר גודל. המשרד ילווה אתכם מתהליך הקמת העסק, דרך ייעוץ ותכנון מס ועד עבודת ניהול חשבונות שוטפת, ניהול הספרים של העסק, הנפקת תלושי שכר לעובדים ועוד. צרו קשר באתר או בטלפון 077-7650056 ונשמח לתת לכם שירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here