מרכזיה וירטואלית – מי צריך? ומה זה כולל?

0
1224
מרכזיה וירטואלית – מי צריך? ומה זה כולל?
מקור freepik

אחד היתרונות של הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של ימנו הוא היכולת לייעל את מערכות התקשורת השונות בעסקים. כיום ללא תקשורת העסק לא יכול לתפקד. מערכת התקשורת בעסק מאפשרת לנציגי העסק לתקשר עם לקוחות ולעובדים לתקשר בתוך החברה. כמו כן מלבד טלפונים הרי שגם סמארטפונים, מחשבים, טאבלטים ומכשירים נוספים עשויים להיות מחוברים למערכת, ליהנות מגיבוי של הנתונים בענן וכמובן מכל האלמנטים והיכולות של המערכת בהתאמה אישית לכל עסק.

מהי מרכזיה וירטואלית?

מרכזיה וירטואלית הנה מערכת תקשורת מוביל ומתקדמת מסוג Telephony Hosted IP המסופקת לכם על ידי חברת אומניטלקום החדשנית. באמצעות מערכת זו תוכלו לרכש את כל שירותי הטלפוניה והתקשורת בעסק תחת מערכת מרכזית אחת, לטפל באינספור לקוחות בו זמנית ולחבר את המערכת לאלפים רבים של מכשירי קצה. המרכזייה נמצאת באתר מאובטח ומאפשרת ללקוח להתחבר רק באמצעות מתג תקשורת פשוט וכמובן מכשירי טלפון המתחברים למערכת.

מה כוללת המערכת?

המערכת הווירטואלית של אומניטלקום כולל מגוון רחב של שירותי תקשורת וטלפוניה לעסק. כך למשל שירותי עקוב אחריי, ניהול שיחות ועידה, ניתוב שיחות, ניהול תורים של לקוחות בטלפון, לעדכן מוסיקת המתנה ייחודית של העסק שלכם, שירותי פקס מייל, לכל הודעות קוליות למייל, לחייג בחינם בין הסניפים השונים של החברה ברחבי העולם, ליהנות מחיוג מקוצר בתוך החברה ועוד. בין היתר יכולה החברה גם לדאוג לכם למספר VIP, מספרי כוכבית ועוד.

היתרונות הבולטים של המערכת:

  • לא משנה כמה גדול העסק, כמה עובדים וכמה סניפים יש לו בארץ ובעולם – ניתן לנהל את כל מערך התקשורת ממערכת מרכזית אחת.
  • ממשק הניהול הוא נוח מאוד, ידידותי מאוד וניתן להגיע אל ממשק הניהול מכל סמארטפון, נייד או טאבלט בקלות.
  • חיסכון משמעותי בעלויות של פיתוח רשת תקשורת פרטית לחברה ועלויות ניהול שוטפות.
  • ניתן להתאים את המערכת באופן אישי לכל ארגון ולכל צורך. להוסיף ולהסיר אלמנטים מהמערכת בקלות דרך ממשק הניהול.
  • אין צורך להתקין חומרה מסוימת הכול מתבצע בקלות ובאמצעות מתג תקשורת בסיסי.
  • אין צורך להחליף את המספרים הקיימים בחברה.
  • ניתן לבנות שלוחות חכמות מתקדמות/חיוגים מקוצרים ועוד.

לסיכום; מרכזיה וירטואלית היא פתרון נהדר לכל עסק ובמיוחד לעסקים גדולים. עסקים קטנים עד בינוניים משתמשים בשירות זה כדי להעניק שירות מתקדם יותר ללקוחות במחירים צנועים מאוד ולכן גם נהנים משירותים מתקדמים אלה ואינם צריכים לגלגל מיליונים כדי להשתמש בהם. לפרטים נוספים והצעת מחיר צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here