ניהול ואחזקת מבנים – קבוצת פדנט

0
118
ניהול ואחזקת מבנים
קרדיט : canva

כיום בנייני מגורים חדשים כוללים לובי מפואר, מעליות מתקדמות ובמקרים רבים גם  חדרי כושר ובריכות. קיים קושי רב לנהל את הבניינים באופן עצמאי ולתחום נכנסות חברות ניהול ואחזקת מבנים שאחראיות לכך שהבניין יתוחזק במצב טוב. התפקיד שהיה שייך באופן מסורתי לוועד הבית, הפך להיות תובעני עם השנים בגלל העלייה של רמת החיים והציפיה למגוון רחב יותר של שירותים. בין היתר חברת הניהול מבצעת גבייה של דמי וועד בית, מפקחת על התחזוקה של המעליות, מצבעת תחזוקה וניהול של מצלמות האבטחה, מתפעלת ומתחזקת  את מערכות האינטרקום והקודנים. חברת הניהול גם מנהלת את הגינון והניקיון ואת התחזוקה השוטפת של מערכות הסקה מרכזיות, תשתיות תקשורת, גז, ועוד.

חברת ניהול נכסים ואחזקת מבנים

חברה לניהול מבנים יכולה לשפר את איכות החיים של הדיירים בבניין משותף ולהפוך את סביבת המגורים שלהם לאיכותית ויוקרתית יותר.  החברה גם יכולה לבצע עבודות תקופתיות לרבות הדברה, איטום ותיקון תקלות. חברות גם יכולות לספק שירותים מיוחדים כמו שיפוץ לובי וחזית או התקנת מעלית בבניין  מיושן וכדומה. עומס העבודה הנדרש על מנת לנהל בניין מגורים חדיש בימינו כבר אינו מתאים לוועד בית הבנוי על מתנדבים חסרי ידע מקצועי. החברה לא מחליפה לגמרי את וועד הבית רק מסירה ממנו את מרבית העומס ומפנה לו את הזמן. חברת הניהול מפעילה גם שירותי גביה מהדיירים על מנת לוודא שתקציב הוועד זמין לצרכים השונים.

מקצועיות וכוח קנייה

מנהלי חברת אחזקת מבנים הם בדרך כלל אנשי מקצוע מנוסים בתחום וקל להם לנהל עבודות ובעלי מקצוע. מכיוון שחברת ניהול בניינים מספקת את השירות למספר רב של בניינים ולכן היא יכולה לקבל הצעות מחיר מאנשי מקצוע במחירים משתלמים. קל יותר לחברת הניהול לנהל תהליכים של קבלת הצעות מחיר ולפקח על העבודה בהשוואה לוועד הבית החובבני. אם אתם זקוקים לחברת ניהול מקצועית צרו קשר עם קבוצת פדנט המתמחה בתחום. קבוצת פדנט הוקמה לפני כעשור עקב הצורך הנדרש בתחום הניהול והאחזקה ועל מנת לספק מענה מקיף מקצועי ומצוין תחת קורת גג אחת.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here