ניצול משאבי הטבע לעתיד טוב וירוק יותר

0
1129
ניצול משאבי הטבע לעתיד טוב וירוק יותר

שהיינו ילדים קטנים, בשיעורים מסוימים בבית הספר למדנו לייצר חשמל באמצעות אנרגיה סולארית. התקנו לוח סולארי קטן על גבי מכונית שבנינו מחלקי לגו עם מנוע חשמלי קטן והמכונית הייתה מופעלת על ידי אנרגיה סולארית שהייתה מיוצרת מאנרגיית השמש. לימים הפך אותו שיעור בבית הספר לחזון הגדול של בעלי חברת ירוק אנרגיה מהטבע, המעוניינת ליצור שימוש באנרגיות הטבעיות שיש לאדם על מנת לספק את צרכיו ולהחליף את השימוש והצריכה באנרגיות מזהמות שונות. בין היתר מדובר על שימוש באנרגיה סולארית לייצור והפקת חשמל, טורבינות רוח ושיטות שונות לייצור והפקת אנרגיה.

שימוש באנרגיה סולארית לייצור חשמל:

אנרגיה סולארית היא בעצם שימוש באנרגיית השמש לייצור והפקת אנרגיה. מערכות סולאריות חדשות הולכות ונבנות בכל רחבי הרץ, הן לשימוש מסחרי ותעשייתי והן בבתים פרטיים. מדובר בשת"פ של חברת ירוק אנרגיה וחברת החשמל המעודדת שימוש במערכות אנרגיה חדשות העושות שימוש במשאבים טבעיים. מערכות אלו מותקנות באמצעות טכנולוגיית פוטו-וולטא או באמצעות טורבינות רוח. יש לבצע רישום מוקדם בחברת החשמל לפני ההתקנה של מערכות אלו והעלות לצריכה בחשמל היא בהתאם להקצאת החשמל שלכם במתקן ולנפח השימוש בהספק. בכל מקרה המחיר ינוע בין 45 ל48 אג' ל-קוט"ש. 

מהם פאנלים סולאריים?

במדינת שטופת שמש כמו בישראל זה פשוט חבל שלא לנצל את המשאב הטבעי הנהדר הזה כדי להפיק ממנו אנרגיה, לייצר ממנו חשמל ולתרום עוד לכדור הארץ והפקת אנרגיה ירוקה ולא מזהמת. פאנלים סולאריים יכולים להיות מותקנים לגג הבית שלכם, לקלוט את קרני השמש ולהפוך אותם לאנרגיה הנקראת אנרגיה סולארית. מאנרגיה זו ניתן להפיק חשמל לתפעול מערכות החשמל הביתיות. למעשה, המערכת החכמה מרכזת את האנרגיה שנצברה כך שתוכלו להשתמש בה גם בימים שבהם השמש מכוסה בעננים. המערכת מגובה גם במערכות החשמל הרגילות של חברת החשמל כך שבמקרה שנגמרה האנרגיה לא תתקעו ללא חשמל. יתרה מכך – במידה וצברתם אנרגיה עודפת שאינכם צורכים תוכלו אפילו להגיע להסכם עם חברת החשמל לגבי מכירת החשמל הזה ולהרוויח ממנו כסף אפילו.

התקנת לוח סולארי לפרטיים ועסקים:

חברת ירוק אנרגיה מהטבע משקיע רבות בטכנולוגיה מתקדמת העושה שימוש במשאבי הטבע כדי להפיק מהם אנרגיה ולהחליף את הפתרונות המתועשים והמזהמים כיום. החברה תספק לכם שירותי התקנת לוח סולארי במחיר מיוחד הן בגג הבית הפרטי שלכם והן בתחום המסחר, התעשייה, המשרדים ועוד. צרו קשר באתר או בטלפון 04-9990336 לפרטים נוספים וקבלת השירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here