פריטים טכניים מומלצים לבית

0
840
קרדיט: Freepik

ישנם לא מעט פריטים טכניים לבית, שניתן למצוא בשוק, ויכולים להוות תוספת נחמדה ומועילה לחיים. חלק מהפריטים האלה הם גדולים ויקרים יותר, וחלקם קטן ובמחיר יותר צנוע. אך כל סוגי הפריטים האלה יכולים להוות שדרוג לא קטן לאיכות החיים בבית, וכדאי להכיר כמה פריטים שכאלה במיוחד.

קניית מנוע לתריס חשמלי

תריס חשמלי תמיד מהווה שדרוג לנוחות החיים בבית. תריסים חשמליים עולים ויורדים בלחיצת כפתור, וחוסכים הפעלת מאמץ פיזי בזמן השימוש בתריס. בעזרת קניית מנוע לתריס חשמלי, ניתן להפוך גם תריסים סטנדרטיים לחשמליים, ואף לחבר אליהם מערכות חכמות שמאפשרות שליטה מרחוק בפעולת התריס. בעזרת מנוע לתריס חשמלי, ניתן אף לחבר את התריסים בבית למערכות בתים חכמים שונות, וכך ליהנות משליטה נוחה בתריס אפילו מתוך אפליקציה לטלפון החכם.

נעילת חלון הזזה

פריט טכני נוסף שמומלץ להכיר ולהשתמש בו, הוא בלם חלון. בלם חלון מאפשר לבצע נעילת חלון הזזה, על ידי נעילה של התנועה על מסילת ההזזה, וקיבוע של החלון ללא יכולת לפתוח אותו מעבר לנקודה מסוימת במסילה. את נעילת חלון ההזזה ניתן גם לבטל בכל עת, ולהשתמש במכשיר בלם החלון כדי להחליט עד איזו נקודה רוצים להגביל את יכולת התזוזה של החלון.

נעילת חלון הזזה טובה גם כאמצעי בטיחות נוסף בחלון (מתאים מאוד לבתים עם ילדים), וגם כאמצעי אבטחה נגד פריצות, מאחר וכך נמנעת גם פתיחת החלון מבחוץ.

רשת גלילה לחלון

רשת גלילה לחלון היא רשת חזקה שניתן להתקין בהרכבה עצמית על חלונות הבית, ומשמשת למניעת כניסה של חרקים מעופפים ויתושים אל תוך הבית. את רשת הגלילה ניתן להזמין בכל גודל שזקוקים לו, בהתאם לגודל החלון, ומסגרת האלומיניום של הרשת יכולה להגיע במבחר צבעים שונים. את הרשת ניתן להרכיב באופן עצמאי או בעזרת סיוע של איש מקצוע מיומן. באופן עקרוני, רשת גלילה לחלון ניתנת לחיבור באמצעות הדבקה עם סיליקון או באמצעות הברגה אל מסגרת החלון עצמו.

החנות המומלצת של פלמט

פלמט היא חברה וותיקה שפעילה בעולם המוצרים הטכניים לבית כבר מספר עשורים. היא מפעילה כיום גם חנות מקוונת, שבה ניתן להתרשם מהקטלוג העשיר של מוצרי החנות, ולהזמין בקלות ובנוחות כל פריט שרוצים עד לבית. החנות של פלמט מציעה מגוון מוצרים, החל מאלה שהוזכרו כאן, ועד כלי עבודה שונים, מנעולים וידיות לדלתות ומוצרים שמתאימים למערכות של בית חכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here